jubileum 45 jaar Het Baarsje Gendringen

Vrijdag, 18 augustus 2017

Zondag 13 augustus feestdag vereniging,

Voorzitter Rob Berentsen,
Opent deze middag met een dankwoord naar de heren die vanmorgen hun best hebben gedaan om vis te vangen helaas is dat niet iedereen gelukt maar het weer heeft meegewerkt en hielden we het droog, de jubileumdcommissie zal dadelijk de uitslag bekend maken. Maar eerst allen welkom in bijzonder de partners van de vissers die nu aanwezig zijn om samen te genieten van de Barbeque.

Spreekt een woord van dank uit naar Ellis en Harm Heida voor de gastvrije ontvangst deze middag!

Voorzitter geeft in vogelvlucht de stand van zaken in onze vereniging, we zijn een kleine maar levende vereniging, we zijn in afwachting van goedkeuring van de beheersplannen van de vijvers in Gendringen. Ook zijn er leuke ontwikkelingen bij de Omsteg door de firma Netterden Zand en Grind BV is daar een vissteiger aangelegd die in september geopend zal worden zodat onze oudere en minder valide leden daar een hengeltje uit kunnen gooien.

Hierna geeft hij het woord aan de jubileumcommissie die de uitslag bekend maakt en de prijzen niet naar de winnaars maar naar de partners gaat levert veel gelach op.

De vereniging heeft met deze dag veel plezier beleeft met de aanwezige mensen de Barbeque was heerlijk en rond 18.00 uur werd de dag gesloten  met een dankwoord voor de jubileumcommissie  fam Heida voor het beschikbaar stellen van de locatie, cafetaria Te Pas voor het verzorgen van de Barbeque en de Mitra voor het verzorgen van de drank.

Allen wel thuis,

de verslaggever